1. Bevezető rendelkezések

Ezek az általános szerződési feltételek szabályozzák az adásvételi szerződés felei közötti jogokat és kötelezettségeket, ahol egyrészt a társaság van Senzacne s.r.o. ICO:51038617,  VAT number (SK2120570419), alapított Námestie Slobody 61, 022 01 Čadca. másrészt pedig a vevő, aki fogyasztó is lehet (a továbbiakban: "vevő"), akinek tárgya az eladó weboldalán található áruk vétele és értékesítése.

2. Kapcsolattartási adatok Az eladó e-mail címe: info@senzacne.sk Az eladó telefonszáma: +421 911 733 833. Az eladó ügyfélszolgálatának és panaszközpontjának nyitvatartási ideje: hétfőtől péntekig 09:00 és 16:00 óra között. a munkaszüneti napokon és munkaszüneti napokon kívül.

3. Adásvételi szerződés Adásvételi szerződés az eladó és a vevő közötti szerződést jelenti, amelynek tárgya a www.szenzacioo.hu oldalon bemutatott áruvásárlás. A megrendelés elküldésével a vevő megerősíti az eladónak, hogy egyetért az általános szerződési feltételekkel. A létrejövő szerződést csak mindkét fél megállapodása vagy jogi okok alapján lehet módosítani vagy felmondani. Az adásvételi szerződéssel az eladó vállalja, hogy átadja a vevőnek a vásárlás tárgyát képező árukat, a vevő pedig vállalja az áru átvételét és a vételár megfizetését.

4. Az információk biztonsága és védelme Az Eladó kijelenti, hogy a Vevő minden információját és személyes adatait kizárólag a Vevővel kötött szerződés teljesítésére használják fel, a megadott információk vagy személyes adatok egyikét sem adják át harmadik félnek és hasonlóknak. Minden olyan információt és személyes adatot, amelyet a vevő önként átad az eladónak az áruk megrendelése céljából, a Szlovák Köztársaság alkalmazandó törvényeinek, a személyes adatok védelméről szóló 122/2013. Sz. Törvénynek megfelelően gyűjtjük, kezeljük és archiváljuk. módosított és hatályos, o név, vezetéknév, cím, születési dátum, születési szám, telefonszám, e-mail cím, aláírás vagy biometrikus aláírás. A vevő ezennel hozzájárul ahhoz, hogy az eladó személyes adatokat gyűjtsön és dolgozzon fel az adásvételi szerződés és az eladó marketing céljainak érdekében (kereskedelmi kommunikáció terjesztése, telemarketing, ideértve harmadik felek útján is), amíg a vevő írásbeli nyilatkozatával nem ért egyet a vevővel. ezt a feldolgozást.

5. Árak és fizetés Az online e-boltban szereplő árak mindig aktuálisak és érvényesek. Az árak véglegesek, beleértve az áfát, vagy minden egyéb adót és díjat, amelyet a vevőnek kell fizetnie az áru megszerzéséért, ez nem vonatkozik a szállítás árára. Az eladó fenntartja a jogot, hogy hibákat és árváltozásokat, vagy az árfolyamváltozásokat, az infláció növekedését vagy a szállítási feltételek jelentős változását nyomtassa ki a gyártónál. A vételár csak akkor tekinthető kifizetettnek, miután a teljes vételár jóváírásra került az eladó számláján, vagy készpénzben történő fizetéssel az eladó pénztárában. Az eladó fenntartja az áruk tulajdonjogát, ezért a vevő csak a vételár teljes megfizetése után válik tulajdonosává. Az eladó a vásárlás tárgyát képező árukat egyeztetett mennyiségben, minőségben és kivitelben adja át. Ha nem egyeztetik előre az áru csomagolásának módját, az eladó az áru megőrzéséhez és védelméhez szükséges módon csomagolja az árut, az eladó ugyanúgy beszerzi az árut szállításra. Ha az eladónak el kell küldenie az árut, akkor átadja az árut a vevőnek azzal, hogy átadja az árut a fuvarozónak szállítás céljából a vevő számára, és lehetővé teszi a vevő számára, hogy a fuvarozóval, az eladóval szemben gyakorolja a fuvarozási szerződésből eredő jogokat. csak akkor adja át az árut a vevőnek, amikor a fuvarozó átadja az árut.

6. Szállítás A szállítási időszak azon a napon kezdődik, amikor az eladó kötelező megrendelést kap a vevőtől. Ha az áru raktáron van az eladónál, az eladó vállalja, hogy 3-5 munkanapon belül szállítja vagy átadja az árut a fuvarozónak. A szállítási határidőt meghosszabbíthatják olyan körülmények, amelyeket nem az eladó okozta vis maior miatt. Ha az áru nincs az eladó raktárában, az eladó értesíti a vevőt az áru várható szállításának időpontjáról.

7. Garancia és szerviz Az eladó legalább 24 hónap garanciát vállal (bizonyos esetekben a garancia meghosszabbítható, ebben az esetben a vevőnek legkésőbb az áru átvételét követő 3 munkanapon belül fel kell vennie a kapcsolatot az eladóval).

8. A szerződés elállása A fogyasztóvédelmi törvény 7. szakaszának rendelkezései szerint távértékesítési szerződés vagy az eladó telephelyén kívül kötött szerződés alapján történő áruértékesítésben vagy szolgáltatásnyújtásban, valamint egyes törvények módosításában (102/2014. Sz. Törvény) , A vevőnek joga van az így megkötött szerződés indoklás nélküli visszavonásától az áru átvételétől számított 14 naptári napon belül, vagy a szolgáltatásnyújtásra vonatkozó szerződés megkötésétől kezdve, és szükséges, hogy a szerződéstől való elállási levelet ezen határidőn belül megküldik az eladónak. Küldje el a visszavonást és az árut a következő címre: Senzačne s.r.o., Námestie Slobody 61, 022 01 Čadca. Ha a vevő eláll a szerződéstől, az eladó köteles legkésőbb a hirdetmény és az áruk kézbesítésének napjától számított 14 napon belül visszaadni a vevőnek a szerződés alapján az eladó által a vevőtől kapott összes kifizetést.

9. Záró rendelkezések Bármilyen vitás kérdés, amely felmerülhet a Sensational s.r.o. és a vásárlókat bíróságon kívül meg lehet oldani. Az eladó azt javasolja, hogy használja a vevő elérhetőségét a Senzačne s.r.o. címen. és megoldja a helyzetet, mielőtt peren kívüli egyezségre lenne szükség, amely esetben a vevő felveheti a kapcsolatot a peren kívüli vitarendező szervvel, például a https://www.soi.sk céggel, vagy a vitát a https-en keresztül oldhatja meg. : //ec.europa .eu. Ezek az általános üzleti feltételek 2017.12.1-től érvényesek és érvényesek. Az eladó fenntartja a jogot az ÁSZF előzetes értesítés nélküli megváltoztatására.