Hogyan folytassam a panaszt?

Szállítás közbeni panaszok


Noha az áruk biztonságosan vannak csomagolva, és a szállítás közbeni károsodás lehetőségének minimalizálása érdekében, előfordulhat, hogy a csomagolás vagy maguk az áruk a szállítás során következnek be. Ha az áru átvételénél sérülést észlel a csomagoláson, ellenőrizze a szállítás teljességét, vagy ellenőrizze az áru sértetlenségét. Ha az áru mechanikailag megsérült, ne fogadja el a szállítmányt, és írjon Kártérítési jelentést a szállítóval. Ugyanakkor arra kérjük Önt, hogy küldjön tájékoztató e-mailt az info@senzacne.sk címre, hogy erről a tényről mielőbb tájékozódhassunk és megoldani tudjuk. Ezután felvesszük Önnel a kapcsolatot a következő lépésekkel kapcsolatban.
Ha az áru átvételét követően sérülést észlel, értesítsen erről minket a kitöltött űrlap segítségével, amelyet 48 órán belül elküld az áruval.


Panaszok a jótállási időszak alatt


Ha termékének hibája van, amelyre a jótállás vonatkozik, kérjük, töltse ki az űrlapot, és az igényelt áruval együtt küldje el nekünk az alább felsorolt ​​Szenzaciooo.hu online áruház postacímére. Küldje tisztán az árut! Ne feledkezzen meg a panaszának feldolgozásához és megoldásához szükséges összes dokumentumról (eredeti számla, fizetési bizonylat, jótállási jegy).