Reklamáció
Hogyan folytassam a panaszt?
Szállítás közbeni panaszok
Noha az áruk biztonságosan vannak csomagolva, és a szállítás közbeni károsodás lehetőségének minimalizálása érdekében, előfordulhat, hogy a csomagolás vagy maguk az áruk a szállítás során következnek be. Ha az áru átvételénél sérülést észlel a csomagoláson, ellenőrizze a szállítás teljességét, vagy ellenőrizze az áru sértetlenségét. Ha az áru mechanikailag megsérült, ne fogadja el a szállítmányt, és írjon Kártérítési jelentést a szállítóval. Ugyanakkor arra kérjük Önt, hogy küldjön tájékoztató e-mailt az info@senzacne.sk címre, hogy erről a tényről mielőbb tájékozódhassunk és megoldani tudjuk. Ezután felvesszük Önnel a kapcsolatot a következő lépésekkel kapcsolatban.
Ha az áru átvételét követően sérülést észlel, értesítsen erről minket a kitöltött űrlap segítségével, amelyet 48 órán belül elküld az áruval.
Garanciális időszak alatti reklamáció
Ha a termékének hibája van, amelyre a garancia vonatkozik, kérjük, töltse ki az űrlapot, és hozza el hozzánk a reklamált áruval együtt Čadec-i üzletünkbe, vagy küldje el a Senzacne.sk online áruház üzemeltetőjének alább felsorolt postacímére. . Tisztán küldje el az árut! Ne felejtsen el minden szükséges dokumentumot, amely a panasza feldolgozásához és megoldásához szükséges (eredeti számla, fizetési bizonylat, jótállási jegy).
Az áru visszaküldésének vagy reklamáció benyújtásának címe:
Senzačne s.r.o.
Námestie slobody 61.
02201 Čadca
Szlovákia
Más címre csomagot nem fogadunk el!!!